Annesii66 13+4 haftalığım ara ara sol kaburgamın üstü baskı gibi ağrı yapıyor sizinde oluyor mu iki gün önce randevum vardı o zaman ağrı yoktu doktora sorardım olsaydı ama anca bir dahaki kontrolde sorabilicem
gorkemakdmr Annesii66 13+6 dayım yok öyle bir ağrı bende belki üşütmüş falan olabilirsiniz geçmiş olsun
YelizAtilla Annesii66 2 gün önce gittiysen şuan kontrolün devam eder yani para ödemezsin yine gitsene içinde kalıcağına git bir görüş derim ama benimde oluyor bazen sağ bazen sol ama artan bir ağrı değil dinlenince geçtiği için ben bağ ağrısana yoruyorum ama hazır kontrol süren var ben git derim.
Gizemce26 Merhaba, ben 9+5 teyim ara ara kahverengi akıntı oluyor lekelenme ama kanama ve ağrı yok sizce normal mi ? Sizin de bu haftalarda oldu mu
YelizAtilla Gizemce26 benim o haftalarımda olmadı ama doktoruna danışmanı öneririm korkutmak için demiyorum onlar daha iyi açıklama yaptığı için diyorum kahverengi akıntılar içeride kanama olmuş ve durmuş bir olay olduğu için ilk çocuğumda bana progestan yazmıştı ne olur ne olmaz diye ama önemli bir şey de demedi şuan da da (ikinci gebeliğim )çok şükür bir sorun yok
tubbis Gizemce26 sadece lekelenme olması normal benim doktorum yoğun kanama olmadıkça korkma demişti ama yine de doktoruna danış
Annesii66 YelizAtilla sütyenimin alt demir tarafı o kadar sıkmış ki meğer ağrı yapan oymuş 🤦🏻♀️ O acıyla aklıma da gelmiyor işten yorgun geldim bide çıkardığım gibi ağrısı geçti 😢