C1alkin 27+4 olsuk canım eksikler var ama baya biseyler aldım kıyafet tamm benim aldıklarım
2 takım hastane çıkışı zıbın takımları
alt üst takımlar 0.3 ay çok fazla almana gerek yok. Cabuk buyudukleri icin 0.3 ve 3.6 karisik almalisin bence
Alt ayakli pijamalar bolca var
atlet 10 tane
2 ince battaniye.
2 kalın battaniye
çorap.agiz mendili ( özellıkle ağız mendili bolca almalısın) çok kullanılıyor çünkü
patik ve örgü yelek ceket yapabilirsin bilmiyorsan yaptır çok iyi oluyor
.biberon seti
bebek yağı
Bebek pudrası
pisik kremi
sampuan
Banyo seti
Havlu
Emzik vermeyi düşünüyorsan al
Bebek bezi
Alt açma bezi
Umarım yardımcı olmusuzdur