Reglime 3 4 gun kala lekenme olarak geldi 2 gun 3. Gun hic birsey yoktu 4. 5. Gun iç çamaşırımda 1 2 damla kahverengi lekenme vardı. Cuma günü kan tahlili yaptırdım 0.2 çıktı beta acaba yükselir mi regl olucak gibi bel ağrım sol kasik ağrım var yorgun ve hep uykum geliyor