KubraKocak Kızlar bir haftadır gebelik testi yapıyorum erken olan normal olan ikisindende yaptım hep silik çıkıyor adetim 3 gün gecikti bu arada
Ecrin_47 KubraKocak cnm bnde ayı markadan internet üzerinden üçlü test almıştım ilk daha adetime bir haftada fazla vardı yaptım tek çizgi çıktı sonra adetime 4.Kala yaptım silik çizgi çıktı 3. günde gene silik çizgi çıktı kan verdim gebelik çıktı dün de verdim yükselmiş pazartesi günü gene vereceğim inşallah doktur cuma günü git muane ol kesyi gör dedi bn 23 için aldım o zamana kadar 6 haftalık olicam inşallah daha net olsun diye snde kan ver derim şimdiden hayırlı olsun inşallah 🤲🏼🤗
anneolmakneguzel_ KubraKocak hayatım 30 haftayım suan yapsam suan silik cıkar😂 bakma sen ona git beta guzelce yukseliyor mu bak 👯♀️
[silindi] 700 değerle 1000 değerle yapmama rağmen silik çıkıyordu önemli olan kan değeri, idrara daha geç yansır en doğru takibi kanla yaparsınız 🧡
Ecrin_47 KubraKocak bnce kan ver kafan rahat etsin sizin için hayırlısı olsun canım Allah gönlüne göre versin inşallah 🤲🏼🤗