Ceylincim Uyanık kalmak mı komple bayılmak mııı? Uyanık kalmak daha iyi ama belden giren iğne çok kötüyü.. diğeri de uyuyorsun ne biliyim ölsen bi habersin ay bilemedim ya 😀😀
TugceOrak Ceylincim valla bana hem epidural hem spinal anestezi yapıldı ve ikisini de asla hissetmedim. Genel anestezi istemezdim o anlara şahit olmak için, iyi ki de istememişim 😊
mayaden Ceylincim spinal oldum ilkinde ve hiçbir şey hissetmiyorsun , tabi ki o anlara şahit olmak çok daha güzel ilk temas önemli🌸
Meyracukurmaraz Bende hiç bişey hissetmedim spinal de iğne kocaman nasıl hissetmedim bilmiyorum ama uyuşturucu sprey falan mı sıkıyolar acaba anlayamadım 😂
2Princess1Mom Ceylincim 3 gün önce spinal doğum yaptım. İğnenin acısı sinek ısırığı gibi. Saniyelik birşey. Sonrasında da nescafe gold içtim bir kaç bardak baş ağrısı da olmadı. 😊