Kızlar asiye hocaya gidiyordum.
İkizlerimide o doğurttu. İlgiliydi. Ama şuan yoğunluktan sanırım pek iyi takip ettiğini hissedemiyorum, 25.haftamda gittim muayne etti okey herşey. Hocam kan uyuşmazlığını ne zaman vurulucaktım dedim 28de vuruş dedi. Tetanozu söylemedi mesela geçen aylarda onuda kendim hatırlayıp yaptırdım. Şimdi ben unutsaydım kan uyuşmazlığını? Gibi gibi kafamda bazı soru işaretleri oluştuğu için değiştirmek istiyorum ama hastaneyi seviyorum. Hastaneyle devam etmek istiyorum orada bana önereceğiniz dr var mı?
Asiye hocayıda asla kötülemiyorum buarada kendisinin bilgisine çokca güveniyorum. Ama ben biraz daha ilgili bir dr a ihtiyaç duyuyorum sanırım.