Bumah deryakrgz tamam haber veririm size Allahtan dayanilmiycak bisey degil bebekte hareketli ama bu agri neden var ona anlam veremedim
deryakrgz Bumah benim bebekte hareketli o konuda sıkıntı yok ama ağrı neden oluyor bilmiyorum. Magnezyum da kullanıyorum ben..
Bumah deryakrgz ben magnezyumj kramplarim gecti diye birakmistim 1 haftadir kullanmiyodum az once ictim belki ondandir diye ama siz kullaniyosaniz ve varsa onlada ilgisi yok demek ki
deryakrgz Bumah yetersiz geliyor olabilir o konu hakkında tam bilgi vermem doğru olmaz ama doktora gidince ilk bunu soracağım..
Bumah deryakrgz hamilelik ne kadar zor biseymis ya daha dunyada olmayan bi bebek icin bu kadar endise esiyoruz dogunca nasil olcak hic bilmiyorum 😀
deryakrgz busra1708_ bende öyle düşünüyorum herkeste aynı sorun varsa herkeste riskli bir durum yoktur herhalde 🙄
deryakrgz Bumah bide bu haftalarda benim akıntımda da artış oldu haftanız bana yakın sizde de aynı durum var mı ?
deryakrgz Bumah ben akıntıyı enfeksiyona da bağlıyorum ama bende enfeksiyonda vardı. Son iki tahlilde çıkmıyor..
Bumah deryakrgz evet arkadasimdada enfeksiyon vardi hep akintisi oluyodu bol bol su ic doktor bana enfeksiyondan korunmanin yolu su demisti Allaha sukur olmadi simdiye kadar
Bumah deryakrgz insallah hic cikmazda kurtulursun enfeksiyon derdinden zaten cok sicak havalar bide baska bisey cikmasin bizi huzursuz edicek
deryakrgz Bumah zaten hava sıcaklığı maffediyor beni bebek hareketleri de artık kuvvetli olduğu için canımı yakıyor. Sağ salim bir kucağımıza alsaydıkk…
Bumah deryakrgz evet ya bugun benimde karnimi gerdirmeye basladi artik oda agri yapiyo valla hayirlisiyla vaktinde dogsalarda rahat nefes alsak
deryakrgz Bumah artık galiba büyüdüğü için kuvvetlendi. O bende oluyor. Karnım geriliyor gibi oluyor. Bazende yok hafif hissettiriyor.. Vala öyle sağ salim bir doğsalardı vaktinde..
Esma006 Bumah yok geri yukarı vs çıkabilir bebek nasıl isterse diyelim amaa kanala girdi diye de doğumun yaklaştı anlamına gelmiyor