Selam kizlar bir tane kızım var 8 yaşında ondan sonra bir daha gebe kalamadim hiçbir şekilde korunmadim da doktorada gittik rahim flimide çekildim ne eşimde ne de ben de sorun var doktor psikolojik men olmadığını cok kafaya taktigimi söylüyor .
Bu ayda adetim 3 gün geçti ve üç gündür tek taraflı sol kasigimda batmalar oluyor test yapmadım pazartesi gününe kadar beklicem.
Gebelik belirtisi olabilir mi yoksa adet belirtisi midir kizlar çokta umitlenmek istemiyorum çünkü üzülüyorum sizdede ne gibi belirtiler oldu