Annesii66 Nergiz-parcin gratisten aldım ben 12. Haftamda boyadım saçım bakırdı iğrenç duruyordu sürekli boyamamak için siyaha boyadım tek seferde asla koku felan yok boyada ama istersen doktoruna sor bide
Cerenn_6 Bende saçımın rengini açmak için istiyorum boyamak. Sarı istiyorum aslında ama olurmu bilmem