TAkilicci sleepy natural kullanıyorum bez olarak bebeğim 45 günlük herhangi bir sorun yaşamadık pişik yapmadı ıslak mendil olarakta molfix yenidoğan kullanıyorum kampanyada almıştım 12li olarak mendiller kokusuz,büyük ve yeterince ıslaklar memnun kaldım o yüzden molfix ıslak mendille devam edeceğim🙏