Sssbbbs Doktor d vitamini 20.000 kapsül şeklinde yazdı haftada 2 kere kullanacakmışım. Burda yazılanlar gebeler kullanmaz falan yazmış ama kullanan var mı
gorkemakdmr Sssbbbs kullanıyorum 2.000 kullanıyorum hergün kullanım yapıyorum hatta sadece iMoM diye de bir magnezyum takviyesi verdi doktorum içinde yetersiz d vitamin olduğu için her gün kullan dedi
Ceydaaas1 Sssbbbs ben gebelikten önce düşük olduğu için d colefor kullanıyordum ama gebelikte damla olarak kullanmam lazımmis hap daha etkili bence hamilelikten sonra tekrar hapa basliycam
Sssbbbs Zge12 bende değerde bakmadı aslında sadece demirim çok düşük çıkmıştı. 20 binlik fazla mı acaba diye düşündüm
Edum Bende de 2000 lik olanı var tereddüt edip kullanmadım tekrar sordum bugun kullanabilirsin problem yok dedi
Zge12 Sssbbbs ilk 3 aydan sonra balık d vitamini ve demir hapı veriyorlar kuzum benimde değerime bakmadı ama 2 binlik verdi hap