Merhabalar 32 haftalık kız bebeğe hamileyim dün rutin kontrolüm vardı ve doktorum kontrol esnasında bebeğimde kistik bir alan tespit etti ve tekrardan detaylı ultrasona yönlendirdi orada da baktılar ve yumurtalık kisti 5cm dediler şimdiye kadar kontrollerimde ve detaylı ultrasonumda hiçbir böle bir durum yoktu bu muanemde birden bire göründü şimdi iki hafta sonraya tekrardan randevu verdiler tekrar bakılacak çok endiseleniyorum açıkçası böle birşey başına gelen varmı sonrasında geçen varmı bunu merak ediyorum