Taburenin üzerine çıkmıştım tabure kırılıp ayağıma battı. 30 haftalık hamileyim. 4-5 saat önce oldu. İlk 24 saat müşahede diyorlarya ,Doktora gitmelimiyim sizce ? Belirtiler varmı diye dinledim biraz kendimi bacağım dışında biraz bel ve sırt ağrı var. Oda hep oluyor zaten . Günlerdir doğru düzgün hareket etmeyen bebeğim olaydan sonra aşırı hareklenmişti. Şuan hareketi yok, doktor karnına darbe almadığın sürece çok çok endişelenme demişti.(ilk düşüşüm değil) karnıma darbe alıp almadığımı bilmiyorum. Popomun üzerine sert bi şekilde düştüm

