Erkekannisi2 Kızlar ilk oglumu 40. Haftada , ikinciiyi 42 de ucuncuye hamileyim bu bebişim kız , erken gelirmi sizce yoksa genetik olup 40 lardamı gelir ? Artık gelsin istıyorum bian once 🤲🏻🥰
Zeynep0742 Erkekannisi2 kızlar geç gelir diyorlar ama benimki de erken gelecek gibi😄 Daha 32 deyim doktor 40 haftayi göremeyeceksin dedi 😄