Kızlar 23 haftalık gebeyim bu sabah karnımın altı eski sezeryan yerim çok ağrıdı sonra vajinama doğru ağrı oldu. Şimdi doktora git diyeceksiniz ama ikinci gebelik olmasına rağmen çok pinpirikliyim en başından biraz fazla doktoru darladm ufak seylere gidince kızıyor. Biraz uzanıp uyandım gecti gibi oldu. Dün ayıptır söylemesi ilişki oldu biraz arayı açmıştık tatile falan gittik derken onun etkisi mıdır acaba bu ağrı. Yaşayan vardır illa ki normal mi bu haftalarda