Burcusn_8 34 haftalık haftalık hamileyim hala isim bulamadık,Ayla ismine sıcak bakıyorum sizce nasıl ?
Mor-kelebek Burcusn_8 bence güzel isim 💗 bizde 23 olduk hâlâ ismine net karar veremedik🙄 Amine Güneş diyor eşim ama sanki uyumlu olmuyor
Eliffbaby Burcusn_8 biz Eliz Ayla koyacağız o kadar hoşuma gidiyor ki ay gibi parlak bi kızım olacağını düşünüyorum