Ben de hastanede gelenlere vermek için çikolata ve kapı süsü hariç hiçbir şey yaptırmadım. Çok yakınım olmadıkça kimsenin böyle isimli hediyeliklerini magnetlerini falan kullanmam. İsimsiz olanlar belki kullanılabilir ama isimlileri genelde almayaya çalışırım. Ben kullanmazken başkasına vermek de bana absürt geliyor. Tercih meselesi tabii. Benim hoşuma gitmiyor pek bu tarz şeyler. Ayrıca gerçekten biz doğum yapıyoruz bir zahmet çikolata ya da şerbet dışında bir şey beklemesin kimse.