minikpanda0_ 3 tane zıbın yenidoğan gerisi de 3 aylık olanlardan alın. Bebekler 40 ı çıkana kadar çok çabuk büyüyor. Belki kalıplı bir bebeğiniz oluyor 3 aylık Nil’e ancak olur bilemezsiniz. Ben 3 er tane yenidoğan 3/6 /9 aylık almıştım be uzun süre onları kullandım. Sürece göre de arttırırsınız