Kızlar merhaba bu benim 3 hamileliğim ve şuan nerdeyse 15 haftam bitmek üzere ama ben hiç bebeğin hareketlerini şuana kadar hissetmedim hani kıpırtı filan da hiç hissetmedim doktor muayenem daha ayın 28 inde ama ağrım sızım kanamam falan da çok şükür yok normal mi bu durum