2cocuk2kopek pusette yoktu kucağımızda çıktı. Hangi birine bakacaklar bir sürü taburcu var. Uygulaması çok da mantıklı olmayan bir sistem bence verdiğim arabada sigara içme örneği gibi. Ayrıca kulaktan dolma bilgilerin neye hitap ettiğini bilmek gerek. Bir mevzuat geliyor oto koltuğu zorunluluğu ama neye hangi şartlarda nasıl olacak hiçbiri bilinmiyor. Bu tarz uygulamalarda tamamen kurum içi sorumlu çalışanın buna ayırdığı vakit ve özverisine kalıyor. Bazı şeyler kağıt üzerinde geçti olarak gösterilip bakanlığa iletilir çok açıkça. Başlığı ve taburculuk şartlarını okursanız yeterli bilgi mevcut. 
