Irem5858 Kızlar bebeği önde gidip kilolu olduğu halde planlı bi şekilde normal doğum yapan varmı nasıl oluyor bebeğin ileriki haftası ve kilosumu takip ediliyor yoksa kendi haftanmı beni aydınlatın
Gizem1504 Irem5858 merhaba arkadaşımada iri demişlerdi 3900 normal doğum yaptı son adet tarihine göre bakıyolar
Irem5858 Gizem1504 kaç hafta önde gidiyordu acaba bilginiz varmı benim eşim çok kilolu doğmuş doktor genetik olarak kilolu dedi ama normal doğurabilirmiyim merak ettim
Gizem1504 Irem5858 ben 4500 eşim 4750 doğdu ilk kızım 3 kg şuan erkek bekliyrm 1 hafta önde benim. Arkadaşımın 10 gün öndeydi 3900 54 cm doğdu
Mzzz 4410 gram doğdu bebeğim 2. Dogumundu son adet tarine göre 39+6 da doğdu ilk dogumumda 3640 gram doğdu çok zorlanmistim 2. Doğum çok güzel gecmisti
Mzzz Irem5858 ilk doğum genelde zor olur doktorumda öyle söylemişti ikinci doğum genelde daha kolay olur diye ama siz doktorunuzu dinleyin iri bebek normal doğum için riskli olabiliyor herkesin çatisi vücut yapısı bir değil 🤲