stardusttt var canım var ben tam dil tedavisine başlamıştım hamile olduğumu öğrendim iki kistli diş, iki apse yapan çürük, 3 çekim 3 implantım vardı hepsi kaldı. Hiçbiri sorun değil de apse yapan çürük beni mahvetti kafamı duvarlara buracak kadar ağrım vardı sürekli tuzlu su ile garagara ama o da fayda etmiyordu gecenin 3 ünde bütün özel dişçilere yalvardım kimse almadı beni şimdi 14. Haftada doktorum izin verdi kapıt yazdı tedaviye başladım ama anesteziyi gidip eczanden kendim aldım doktorun yazdığını ve etkisi çok çok çok düşük tedavi olurken canımdan can gidiyor. Allah senin de yardımcın olsun beni hiçbir şey geçirmedi umarım sende ile yarar