Ben 29 haftadan beri sancım çıkıyordu nst de ben hissetmiyordum ciğer geliştirici falan vuruldum progestan ilaç serum tedavisi sancıyı düşürdüler ama durmadı şuanda da iki haftadır nst senin kine çok yakın çıkıyor yani en fazla 40 oluyor minik minik sancılar oluyor yani sancı var sancı yok demek için toco 10 dan aşağı olması lazım yükselip düşmemesi lazım sende de var ama çok değil takipte ol yine de canım her hafta git nst ne sancın olursa kasılman falan beklemeden git bazen yükseliyor sancı ama hissetmiyorsun değişiyor kişiden kişiye