Fatmet
Rutinde yok aslında , dr um bebek yola çıkınca doğum başlayınca bakıyor ilkinde böyle yaptı şimdide öyle olur 2. Ye gebeyim. ekstra uyarmak istemiyor yani sezaryen yanlısı da asla olmadığı için. Sancın başlayınca bakarız uygun degılse o an sezaryen e alırız zaten diyor yanı önceden gün vermiyor en sevdiğim dr yaklaşımı … sorunuza gelirsek 38 de sancım çıkınca yapıldı bana. Derin bir nefes alın tam 2 parmağını sokarken sonra alıp vermeye devam edin hiç canınız acımayacak dr unuz erkekse yada geniş elli bir kadın dr sa biraz daha çok acıtır( kendım yaşamadım hemşireyim oradan biliyorum el büyükse acıtıyor )
Nefes egzersizi ile atlatın en fazla 2 dk sürer girmesi ve bakması çıkması . Hiç korkmayın korkulacak bir şey degıl . Elinin tamamı giriyor ama katlı şekilde 2 yapıp birleştirin kendı parmaklarınızı o kadar giriyor derin nefes alır izin verirseniz kolay . İter kasar sıkarsanız zorlaşır