Arzumkartall normal hatta guzel bir sey. Doktorumun bana dediği hareketli çocuk sağlıklı çocuktur biz hareketli olunca seviniriz sorun yoktur diye dedi. Hareketsiz olunca sorun var anlamında değil tabi. Doğunca da böyle hareketli olacak muhtemelen, ne şanslısın kendini hep sana hatırlatıyor öyle de olcak 🌸