cagla0703 Adetimin 1 gün gecikmesi üzerine test yaptım kan verdim beta 373 cıktı ama çok kasık ağrım var boyle sıkıntı yaşayan oldumu
m2010 cagla0703 başlarda oluyo canım çok şiddetlenmedikten sonra korkamana gerek bir kaç ay sürüyor yerleştikten sonra geçiyo