Gizzy canım dr san dr a fark ediyo kilosu önemli değil 2kiloyu geçtiyse sorun yok,bir de sana bişi söylemek istiyorum sık sık lütfen nst ye git,bende de gebelik şekeri vardı hiç bi sorunum yoktu ama ben sık sık nst ye giriyordum içim rahat etsin diye haftalık muayenede çıkmayan nst de çıktı bebeği acilen aldılar37+1 de ama nst ye girmeyip dr kontrolünü bekleseydim durumu fark edemicektik şeker be tansiyon son haftalarda riskli boyuta ulaşıyo,lütfen sen de dikkatli ol ,sağlıkla al kucağına bebişini.