Ben 10. Haftamdayım aynılarını yaşıyorum. Hasta gibi hissediyorum bazı günler. Ama bunun geçeceğini kabullenince düzeliyor. Sevdiğiniz şeyleri yapmaya çalışın mesela ben çok fazla müzik dinliyorum neşeli falan çok iyi geliyor. Eşinizinde desteği çok önemli, unutmayın bunlar hep kalmayacak geçecek tesbih çekmek de iyi geliyor