Ilaydaile eş bir süre sonra artk ilk zamanki gibi olmuyor zaten ama yaslanınca eskisi gibi düzenli de çalışmıyor çok bekletilecek bir durum değil daha fazla benim dr bi sikintı olduğu zaman bir hafta süre veriyoruz haftasına düzelme olmazsa Doğum başlatıyoruz demişti eş de geri düzelmeyecegne göre Doğum olur. Bir de zaten haftanız çok güzel 38 den sonra Doğum sıkıntı yaratmıyor ciğer gelişimleri bitmiş oluyor çünkü bakalım canm hayrlısı hakkına dr her şeyi daha iyi bildiği için en güzel kararı verecektir 😘