Zeynep0742
Benımde gün içinde kasılma gevşeme çok oluyor , derin nefes alıp veriyorum karşılıyorum o sertleşmeyi. Canım yanmıyor ama bebeğe oksijen gitsin rahim dokusuda o arada oksijenlensin diye nefes egzersizi ile karşılıyorum. Günde bir kaç defa oluyor hatta daha sık yaz ayları sıvı kaybımız elektrolit kaybımız var onada bağlı biraz . Eğer açılma yapmıyorsa bu kasılmalar normal karşılanıyor . Dr unuzun dediğine de belli olmaz 40 ı bulabilir böyle olup 42 ye giden de gördm duydum . Ama sağlıcakla bulmasın daha iyi sizin ne zamandır var ve ilk doğum mu ?