Ruruu Kizlar insallah 18. haftaya girecegiz ve sabah cok erken uyandigim icin 3 ana ogun 2 ara ogun seklinde besleniyorum ama korkuyorum acaba fazla mi yiyorum diye siz nasil yapiyorsunuz
DuruDefne_mommy Ruruu önemli olan kaç öğün beslendiğiniz değil ki.Öğünlerinizde neler yediğiniz önemli.Beyaz ekmek çok tüketmeyin bol su için bir şey olacağını sanmıyorum
Sydnr58 Ruruu valla ne zaman açıkırsam ona göre birşeyler yiyorum. Sürekli açım. İlk kızımda mide bulantısından aç geziyordum. Şimdide acıkınca midem bulanıyor sürekli yemek yemek istiyorum
Leontiine Ruruu 2 saatte bir azda olsa bir şeyler yemeye çalışıyorum aç kalınca midem bulanıyor çünkü. Günde 3 öğün ve ara öğün çok normal ve olması gereken önemli olan içinde neler yediğin canım
Ruruu babyylve_ Allah korusun seker cikarsa diye korkuyorum tam olarak bi baglantisi var mi bilmiyorum ama
Ruruu DuruDefne_mommy normalde beyaz ekmek hic yemezdim ama hamile kaldgimdan beri tam bugday ekmek yiyemiyorum tiksindim. Eksi mayali ekmek yiyorum artik Allah’a emanet 😅
busra33003 Ruruu sağlıklı şeyler tüketirseniz sorun olmaz protein ağırlı beslenin kuruyemiş meyve sebzeye ağırlık verin tabi bol bol da su
Ruruu busra33003 cok sukur hepsine dikkat ediyorum sadece beyaz ekmege taktim tam bugdaydan sogudum cunku 🤭 eksi mayali ekmek yiyorum en azindan daha masum
DuruDefne_mommy Ruruu yani kafaya bu takar takmayın yolun daha yarısında bile değilsiniz ilerde çok daha iştahınız artıcak o zaman insan kendini hic durduramıyor 😆😆
Ruruu DuruDefne_mommy haklisiniz birde kafaya takmayan hamileler daha rahat geciriyor sanki bol bol beyaz ekmek yiyenleri goruyorum masallah tabi sorunsuz geciriyorlar 😂
nisaakb Ruruu hastalık nedeni ile kayınvalidem ile yaşıyorum her şeyden tiksinmiş durumdayım iştahım hiç açılmadı her şeyi zorla yedim gebelik boyunca
yilma Ruruu maşallah ben başindan beri sabah bide akşam yiyorum 35+2 haftadayım ara öğün öğlen vs yok bende 2 hafta önde oğlum gelişim olarak