tupbebekannesi522 Transferimi oldum ama ne bir karın ağrım ne bel ağrım ne de adet olacakmış gibi bir ağrım var. 1. Transferimde 4. Gün adet olacakmış gibi ağrım olmuştu ve pozitif görmüştüm. 2. Transferimde de ara ara böyle ağrılar yaşadım bel ağrım da vardı ama negatif oldu. Ben gibi bir belirtisi olmayıp pozitif gören oldu mu 🥺
Asiyeyet tupbebekannesi522 merhaba lütfen kendinizde belirti aramayın. Bende de hiç bir belirti yoktu, ama hep iyi düşündüm. Şükürler olsun pozitifi gördüm 🥹
HavvaM0806_ tupbebekannesi522 aslında tüp bebek transferinde hiçbir belirti gostermiyormus bizimkisi pskolojik bence bu belirti var tuttu diye düşünüyoruz ama herkes farklı belirtiler görüyor ama belirtilerde tutunmaya baglamamak lazım benim en son göğüs ağrısı ve çabuk yorulmadan anladım ara ara bel ağrısı kasik ağrısı da oldu ama adet tarihi de yakın olduğu için o mu bumu diye düşünüyordum
yesildeniz_ tupbebekannesi522 bel ağrısı, adet sancısı, göğüs ağrısı bunların hepsi olsa bile ilaçların etkisinden dolayı oluyor zaten. Benim 8.-9. Günlere kadar hiç belirtim olmamıştı. Negatif olsaydı yine belirti olduğunu anlamayacaktım gerçi
anka01 tupbebekannesi522 acele etme daha 5. Gündesin 7. Günde gleirse lekenlenmen olur gelmezse de olmayabilir onu dinleme farklı uğraşlar bul kendine benım bugun 10. Günüm sadece lekelenmem oldu başka hiçbir şey yok o lekelenme de düşük tehditi de olabilir o yüzden dua ediyoruz şy olmadı bu olmadı deyip kendimizi dinlemiyoruz ☺️ İyi istirahatler 🤗
mutlulukmevsimi Hiçbir belirtim olmadı. Pozitifi gördüm önceki transferimde bütün belirtiler vardı negatif oldu. Belirti aramamak gerektiğini bu şekilde anladım.Allah gönlünüze göre versin inşallah 🤲🏻
tupbebekannesi522 mutlulukmevsimi ya çok sağolun içimi ferahlattınız inşallah buraya pozitif haberle gelirim 🤲🏻🥲
mutlulukmevsimi tupbebekannesi522 güzel ve hayırlı haberlerini bekliyoruz. Allah nasip ederse test günü ne zaman.☺️
tupbebekannesi522 mutlulukmevsimi teşekkür ederim inşallah pozitifle gelirim 🤲🏻🥲 perşembe günü inşallah
Ggxx Günde belirti olmaması normal değil mi. Yumurta döllendikten iki hafta sonra belirtiler gözüküyor ya da kimisinde hiç gözükmüyor. İlaçların etkisinden testleriniz pozitif çıkabilir. O yüzden 12. Gün falan baktırmanız gerekir. Şimdiden stres olmayın. İnş bebeğiniz tutunacaktır 🙏🏼
Birazyenilik tupbebekannesi522 benimde perşembe günü 7 temmuzda transfer oldum. İnşallah iyi haberler alırız.
tupbebekannesi522 Birazyenilik aynı gün transfer olmuşuz kalitesi neydi benimki 4aa. Perşembe günü buraya pozitif haberler verelim inşallah 💕
MomFunda tupbebekannesi522 Merhaba bende 9 temmuzda 4ncü transferimi oldum. 3nde de belirti vardı ama ilk 2sinde negatif 3ncüsünde pozitif görmüştüm. Ama o da kimyasal gebelikle sonuçlandı. 😓 Şimdi hiçbir belirti yok iyimi kötümü anlamıyorum. Kafayı yicem. ☹️
tupbebekannesi522 MomFunda buradaki yazılardan sonra belirti olup tutmayanda var belirti olmayıp tutanda varmış. Sabırla bekleyeceğiz güzel haberler alalım inşallah 🤲🏻🥲
Birazyenilik MomFunda ben belirti aramıyorum açıkçası milyon tane ilaç alıyorum hepsini onlara bağlıyorum olunca. Sabah bel ağrısı ile uyanınca pencere açık uyudum çarptı diyorum. 2 yıldır Vücudumu dinleye dinleye aldanmamayı öğrendim sanırım. 😂
[silindi] Ben normal yolla gebe kaldım ama hiç bir belirti yaşamadım sıfır belirti ile geldim bugüne kadar 29+2 hafta
MomFunda tupbebekannesi522 Doğru söylüyorsun her bünyede farklı tabi. İnşallah inşallah güzel olur sonuçlarımız🤲🤲.