aybalasmom Cmleszr erkek olsa Yavuz Göktuğ koyacaktık🤭. Fikir olarak Aybars, Yağız, Bahadır, Metehan, Altay, Tuna, Timur, Gökalp
Buket_dadassss Cmleszr ilk evladımın ismi bilge kağan İkinci bebişe hamileyim erkek olursa yağız alp düşünüyorum
Kbra_nur2 busegrr benimde ilk bebişim Aybars şimdi 33 haftalık hamileyim 2. Ye onu da Barlas istiyorum ama bebeklileri çok sakin oluyor diyorlar genelde hep soruyorum barlas olanlara size de sorayımmm 😀😀
gulanne_ Cmleszr oğlumun adı barlas hiç kimse diyemez falan dediler ama herkes gayette güzel söylüyor en yaşlı dedemiz bile önemli olan içinize sinmesi
LeylaArda Cmleszr valla ailem zorlanir zorlanir sonra alisir ben de degisik bir isim koymagi dusunuyorum
Bersu3434 Kağan ismi öztürkçeden geliyor hanların hanı imparator anlamına geliyor ben oğlumun adını kağan koydum
Cmleszr HavvaM0806_ evet maalesef kız isimleri çok güzel kızımda bu kadar zorlanmadik ama erkek bebek isimleri tam işte bu dediğim hiç bir isim olmadı maalesef 😏
Esraerdgn95 @Cmleszr Metehan çok heybetli bir isim geliyor bana. Ailede olmasa koyardım. Ben Alparslan ve Eymen isimlerini düşünüyorum oğlum için. Öz türkçe değil şuan yazacağım isimler ama belki düşünürsünüz. Ediz, Evren, Asaf, Yağız, Enes, Uraz
Mavro Oğluşum Aybars olacak Allahim nasip ederse. Hepimiz sağlıcakla kucağımıza alırız inşallah. Altay da çok güzel ikinci olursa Altay 😅
busegrr Kbra_nur2 eveet sakindi hâla da aynı ortamlarda girişken ama yaramaz aslaa değil🥺 adıyla yaşasın sağlıkla doğsun inşallah💙
Auri Cmleszr Biz de tam bu düşünceyle uzunca bir liste hazırlamıştık Deniz Demir Ediz Barkın Doruk Ekin Çınar Altay favorilerimizdi Altay koyduk 🩵 Youtubeda Tarih obası kanalının çocuklarınıza Türkçe isim önerileri diye de bir videosu var Ona da bakabilirsiniz çok güzel isim önerileri vardı👼🏻🙏