Selam kızlar aranıza yeni katıldım sayılır bu benim ilk postum. Bundan önceki ilk iki ay ovulasyon testi ile ilerledim. kullanırken herhangi bir stres yaşamadım ama insan ovulasyon testi kullandığı zaman sanki ümidi artıyor gibi hissediyor. Neyse gel gelelim bat 16 temmuz kendimde herhangi bir belirti aramıyorum. Aramaya başlayınca psikolojik oyunun içinde buluyorum kendimi. Şuan sadece arada bir olan göğüs hasssiyetim ve özellikle sol göğüs ucu hassasiyetimin yüksek olması bazen iç çamaşırımda alıntı görmem ( normalde akıntı görmem ) ve son bir kaç gündür büyük tuvalete sık çıkmam (ishal vs ) bu sabahta kahvaltı yaparken sanki yediklerim ağzıma kadar çok özür dileyerek söylüyorum sulu bir şekilde yukarıya doğru çıktı . Hiç ümidim yok hisslerim hep bir negatif ama bu şekilde olup gebeliğini öğrenen oldu mu? Bat’ları yakın olanlar burada bekleyelim. Test yapanlar buraya yüklesin bakalım heyecanımızı paylaşalım .🥹🥹🥹