Yayalin Ara ara oldu hissetmiştim sanki ama şu günlerde hiç hissetmiyorum gittikçe güçlenmesi gerekirken tam tersi oldu sizce normal mi kizlar
Zge12 Yayalin 25. Haftalara kadar düzensiz olması normal kuzum 1 gün hissedip 2 gün hissetmeyebilirsin
Ehjfjsjs Yayalin bende öyleyim 21+1 deyim bir gün hissediyorsam oda çok nadir minik minik oluyor 2 gün hissetmiyrm
mrp2023 Yayalin o haftalarda düzenli hissedilmiyor, plasenta ön taraftaysada engelliyordur hissetmeni, karın bölgesi yağlıysa ondanda hissetmeler az olabiliyor
DuruDefne_mommy Yayalin 19.haftamdayım düzene yeni yeni girdi.Ikinci gebeligim belki ondan ama bu aralar daha da net hissetmeye başladım için gıdiklanıyor sanki 😅