Gerçekten artık düşünmekten cok stres yaptığım bir döneme girdim. Eylülün sonunda 3 yaşına girecek kızım. 2,5 yaşına girdiğinden beri tuvalet eğitimi vermeye çalışıyorum ama olmuyor. Tuvaletten korkuyor diye lazımlık aldık lazimliga da bir kere çişini yapınca korktu sonra ona da oturtamadim asla. Bezine yaptığında gelip söylüyor ama tuvalet olayını başaramadık gitti. Doğuma da 1 ay gibi zaman kaldı. Aslında amacım kardeşi dogmadan öğretip rahatlamakti. Şimdi 3 yaşında denesem diyorum kardeşi doğmuş olacak minicik bebek ile tuvalet eğitimini hiç beceremem büyük ihtimalle. Yani masallah her şeyi anlıyor yapabiliyor ama korkusunu yenip tuvaleti öğretemedim napicam bilmiyorum. Tuvalete yada lazimliga oturtamadiktan sonra bir şey de yapamıyorum ki.