Aycegul Aşırı sıcaklarda napıyosunuz hamişler biz 36. Haftadayız baygınlık geçiriyorum resmen birde yaylaya çıktım güya serin olacak diye akşamları geceleri evet serin ama gündüzler kavruluyorum resmen tansiyonum düşüyor başım dönüyor nefes darlığı oluyor 😢