Kızlar hastaneden geldim şimdi nstde gene sancı çıkmadı 😞 o yüzdende doktor çatı muayenesi yapmadı doğum tahlileri için benden kan aldılar. 3 gün sonra yani cuma günü gene çağırdılar. Suyun gelirse kanaman olursa yada sancın tutarsa hiç bekleme gece 3 te olaa gel dedi. Bakalım cuma günü bizi neler bekliyo. Bu arada cuma tam 40 haftalık oluyoruz o zamana kadar gelmezse büyük ihtimalle ondan sonraki hafta içinde suni sancıyla alıcaklar bebeğimi dua edelim kızlar birbirimize hayırlısı olsun hepimizin hakkında.😀