Kızlar ilk doğumum sezaryen olmuştu sütüm gelmemişti manuel göğüs pompası almıştım ama işe yaramadı şimdi 2. Kez hamileyim büyük ihtimal yine sezaryen olacak ve sütüm gelmeyebilir o yüzden göğüs pompası almak istiyorum var mı önerebileceğiniz kullanıp memnun kaldığınız