Hanımlar merhaba 3.5 yaşında bir kızım var kendisi çölyaklı. Şimdi ikinci çocuğuma hamileyim haliyle ikinci çocuğumun da çölyak olmasından endişe ediyorum. Ben çölyak değilim (bütün testlerim negatif) doktorum gebelikte istediğim gibi beslenebileceğimi söyledi. Yediğin gluten direk bebeğe gluten olarak gitmiyor glutensiz bir diyet uygulamana gerek yok eğer çölyak olan sen olsaydın o zaman besin emiliminde sıkıntılar yaşayacağın için çocuğun da beslenmesi geri kalabilirdi dedi. Fakat yine de yerken tedirgin olmuyor değilim. Benim gibi bir durum yaşayan var mı? İlk çocuğu çölyak olup ikinci çocuğu için endişe edeniniz var mı? Nasıl beslenmeliyim?