Adamavi Birbenbirbebek evet ya biri kabız yapıyor biride gaz bir öğün birinden diğer öğün öbüründen versem olurmu
Birbenbirbebek Adamavi ben doktoruma sormuştum ve mümkünse tek mama demişti ama şu sıkıntı değil mesela Aptamil bitti bir sonraki kutu Bebelac olabilir, ama tek günde öğünlerde içtiği mamanın aynı olması gerektiğini söylemişti
Adamavi 3_bebelianne benimde bu kaçıncı ama kabız yapıyor aptamille sma sonra hıpp kullandm oda gaz yaptı ama kabuzlığına iyi geldi şaştm bende npıcam
3_bebelianne Adamavi zeytinyağı koyuyormusunuz peki çocuk doktoruna danışın bana zeytinyağı önemişti ilk altı ay aptamil sonra Sma kullandım ben 2yaşına kadar
Adamavi 3_bebelianne zeytinyağ kullanıyorum hiçbişy fayda etmiyor ya anlayamadım bende biri kabız yapıyor biri gaz ikisini gün içinde kullansamkı bilemedim