Ayhande Kızlar nasıl hissediyorsunuz korkunuz varmı birden doğurucakmıyız yani benimkinin gelesi yok gibi 😬🥺 38+4
Esiilaa Ayhande 38+3 üz bizde her kontrolde sıfır sancı kasılma 🤣 artık zorlamaya basladı yürüyüş pilates hepsini yapıyorum ama gelesi yok gibi bizim kızında bilmiyorum korkuyorum en son bu işin sonu 41 e sezeryanla sonuclancak diye🤣🤣
burcu_tokgz 38+6 vallahi birden doğurmak istiyorum 🤣🤣🤣 ama gelesi yok gibi artık her gece rüyamda doğurduğumu görmeye başladım 🫣🫣
Ayhande Esiilaa bende bundan korkuyorum ama doğum hikayelerimi okuduğum zaman bir gün içinde olmuş oluyor Hersey
Esiilaa Ayhande yani evet sabah hıc doğuracağım yoktu birden geldı falam diyenler var🤣🤣inş öyle anlamadan birden gelir kavuşuruz 🫶🏻
Smrnsl 38+5 planlı sezaryen olacak ama benimkinden de ses yok sadece aşırı bir pelviste bası ve ağrı hissediyorum
sednc0 Smrnsl al bizden de okadar 38+4 de planlı sezaryen ama gelen giden pekte olmayacak gibi duruyor zaten 😂
Giqu 39+1. Kontrollerde ne sancı var ne açılma. Ama hareketlerim çok kısıtlandı, sürekli ağrı sancı, çok zorlanıyorum. Vajinal doğumdan da biraz korkuyorum, o yüzden hem doğurmak istiyorum hem istemiyorum🙈 ilk doğumum olacak.
zlemceylan GirlandBoy_Mom evet doktorum izine çıkmıştı rahim boyuna falan vs baktı şu an acillik bir şey gözükmediği için haftaya pazartesi tarihini verdi 🥰