Aynı bakmıyorlar ben ikisinede gittim özelde 1 saat baktı ve bizede heryerini görüntülü tek tek anlattı yüzünü gösterdi CD verdi foto verdi çok güzel ilgilendiler ama devlette muayene alana kadar canım çıktı muayne günü gittim kapıda bekledim 1 saat içeri girdim doktor 10 dk baktı tamam dedi bize bişey göstermedi foto vermedi babayı yanına almıyor zaten tamam rapor yazdım dedi bitti