Kbryldrmr sirin41 bende izmit merkezde oturuyorum Gölcük aile konakta Funda hanıma gidiyorum çok memnunum
Melikebelo sirin41 evet memnunum çok güzel ilgileniyor güler yüzlü maddi anlamdada hastasını zora sokacak bir şey yapmıyor
Melikebelo sirin41 muayene ücreti 80 TL bebek de sıkıntı görmediği sürece boş testler yaptirmiyor ve test yaptıracağı zaman sağlık ocağında yaptırıp bana getirebilirsin diyor yani ben doktorumdan çok memnunum