ppmerlina Gayet normal doktorumla konuştum 38. Haftadayım yaklaşık iki aydır kaçırıyorum. Mesanemin yerini çocuğun baskı yaptığını ve çok normal olduğunu söyledi. Bazı kadınlarda doğumdan sonra bir süre devam edebilirmiş umarım biter doğumla😅 Ama bana idrar mı su mu diye test yapmıştı ilk onu kontrol ettirin hiç gitmediyseniz.