aynurgenc dün doktora gittim nts de sancım cıktı bebeğim dönmediğini söyledi ama her şey normal dedi ve beklememizi söyledi benim de dün gece sancim vardı çocuk haraket ederken bile sancı giriyo az az sancım var ne yapmam gerek bida doktora gitmem gerek mi
Kumral60 aynurgenc Sancin eğer düzenli ise gitmelisin dakika tutup eğer yalancı sancı ise duş aldiginda filan geçer. Eğer bebeğin baş aşağı değilse ve sancin gercek sanciysa hiç bekleme canım .
Nursen21 aynurgenc hayırlısı olsun canım ben dün gittim 37+4 ama hiç sancım yokmuş haftaya Cuma bakalım ne olacak
aynurgenc arkadaşlar sancım varmış bebeğim döndüğü söyledi doktor sancım düzeni var ama açılmam yok ne olcak şimdi
Kumral60 aynurgenc Bebeğinin dönmesi güzel birsey sancin 10 dk bir olana kadar sorun yok ama suyun gelirse acil doktora gitmelisin sancı arası 10 dl oluncada gitmelisin comelme hareketi yap duş al merdiven çık açılma olmasi için cnm.