Dolandırıcı değiller. SEA Event Atalier karı koca işletiyo konyada dükkanları var kapı süsü bebek çikolatası hediyelik vs satıyorlar. eltim orda oturuyor gidip bakmasını istedim dolandırılmıyım diye ben istanbuldayım. Okey sorun yoktu. Eltim siparişlerimi oluşturdu. İlk kargo bi hafta şubede beklemiş bebek cikolatası kolonya ve hediyelik söylemiştim. Kargo takip no bile vermemişlerdi. Bi hafta şubede bekleyip yola cıkmamıs ürünlerim ve haberleri yok. Bi güzel sövdük eltimle kibar sekilde tabi. Sonra magduriyetinizi nasıl karsılarız falan dediler biz sadece yeniden cikolata yollamalarını istedik çünkü çikolatalar bize bayat ve bozuk geldi bembeyazdı her yerleri. Söyleyince siz dedikten sonra kontrol ettim bizdekiler de bozukmus kusura bakmayın diyip özürler dileyip tekrardan çikolata yollayalım dediler tamam dedik. Şimdi 2. Kez çikolata ürünüm geldi taaa konyadan, cikolatalar ezik ve erimiş yenmicek sekilde geldi😂 kadına tekrar yazdıgımda ben daha bugün kac tane memnuniyet mesajı alıyorum bitek sizde sorun var diyo terbiyesiz. Ve ilk cikolata sizde bayatlamıstır bendekiler öyle degil diyo hala utanmadan inanılmazlar. Siz dedim dalga mı geçiyosunuz 40 derece sıcaklıkta buz aküsüyle yollamanız gerekiyodu dedim cevap veremiyor simdi. Para iadesi eltime yapmazlarsa ben parasını yollıcam eltime. Eltim de sagolsun. Ugrastı o kadar parasını da o ödemişti hediye olarak. Sinir sistemimiz bozuldu. Bide diyebiliyor ki hala biz ücretsiz olarak kargo dahil cikolatanızı yolladık falan keske yollamasaydı inanılmazzzz. Ürünlerine tapıyolar karı koca ama fiyasko. Cikolata kutusunun da ipi gevşemiş ayıcık figürü oldugu icin tekrar yollarsam para vermeniz gerekir ve tekrar ip gevser diyo daha kendi ürünlerine güveni yok aslında. Hicbir sekilde bu sartlarda memnuniyet mesajı aldıgını da düsünmüyorum lütfen ama lütfen siparis olusturmayın ordan