Lena_919191 ben 3 doktor gezdim biri kürtaj+mtx dedi. Biri kapalı laparoskopi dedi tüpünüde alabiliriz dedi ve 90 bin dedi. En son devlette ki doktora ağladım ben ne ameliyat ne kürtaj istemiyorum yatış verip iğne yapın düşmezse son çare ameliyat dedim. Oda çok güzl bi insan olduğu için deneyecez ama herşeye hazır ol dedi. Çok şükür ki düştü değerim. İlk gün kese görüntüsü vardı 3.günden sonra kese bozuldu kanamam var. Ve beta değerleei çok enteresan şeyler oldu,6800le devlete gittim onlarda kan aldı devlette beta 2600lerde çikti ertesi gün 1200lerde sonra 700ler 400ler şimdi yine verdim kan bakalım.