Benim adet gecikmemin 8. Gününde betam 99 çıktı. Şu an uygulamaya göre 8+1 ama doktor 6 dedi. Önemli olan betanın 2 günde bir artmış olması. Geç döllenme geç yumurtlama olabilir canınızı sıkmayın ve uygulamadaki tarihe takılmayın kesinlikle. Siz beta hesabı yapın 2000in üzerindeyken kese için gidebilirsiniz. Keseyi gördükten 15 gün sonra da kalp atışı için gidersiniz.