09Tugba_0909 33 hafta oluyorum yarın benim gibi olan var mı parçalıycam artık kaşıntıdan bide akıntım çoğaldı artık acaba enfeksiyon mu var
Aysakyld Hemen ilaca baslanmaniz lazım ya mantar büyük ihtimalle benim gebeliğin başında ortasında vardı ilaçla fitille tedavi edildi. Bebeğe iyi değil
09Tugba_0909 Aysakyld kremim var doktor hamileliğimin ortalarında vermişti fitilde verdi kutunun içinde 2 adet fitil var sizin de ondan mı Gyno diye başlıyordu galiba
Aysakyld 09Tugba_0909 evet benimde o ama bu haftalarda fitil için doktora danışmadan kullanmayınız. Gyno lomexin krem sür elinden geldiğince günde 3-4 defa